FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z systemem Fenige

Co to jest send4.me?

send4.me to serwis umożliwiający wykonanie przelewów inicjowanych z karty płatniczej na inną kartę płatniczą.

W jakich sytuacjach mogę skorzystać z send4.me?

Właściwie zawsze, kiedy chcesz komuś przelać pieniądze. Może to być konieczność uzupełnienia konta małżonka robiącego zakupy, dziecko będące na koloniach już wydało całe swoje kieszonkowe albo jesteś na kolacji z przyjaciółmi i chcesz oddać pieniądze. Z send4.me możesz korzystać zawsze i wszędzie – wykorzystując aplikację na telefonie lub Serwis Internetowy. Możesz wykonać płatność w kraju i za granicą. Transakcje do większości instytucji finansowych, na większość kart płatniczych wykonane są w ciągu kilku minut, a do części banków w czasie maksymalnie 2 dni.

Transakcja

Jak mogę dokonać przelewu?

Przelewu dokonujesz na stronie send4.me.

Czy muszę mieć konto w  aby wykonać przelew?

Nie – możesz wykonać przelew bez posiadania konta. Jeżeli jednak masz konto możesz korzystać z usługi częściej i zlecać wyższe kwoty transakcji.

Jakie dane odbiorcy muszę podać?

Wystarczy, że podasz imię i nazwisko oraz numer karty płatniczej odbiorcy. Wtedy wykonamy przelew na wskazaną przez Ciebie kartę.

Bezpieczeństwo

Czy Fenige przechowuje moje dane osobowe?

Nie – serwis Fenige nie przechowuje ani danych osobowych ani danych wrażliwych (numeru karty, daty ważności karty, kodu CVV2/CVC2). Wszystkie te dane po transakcji są usuwane z pamięci i dysku systemu.

Zgodność z regulacjami PCI DSS

System send4.me działa zgodnie z wymogami organizacji Mastercard oraz standardami Payment Card Industry Data Security Standards. Wszystkie dane przechowywane w systemie zabezpieczone są specjalnymi certyfikatami i procedurami bezpieczeństwa. Wykorzystujemy najlepsze praktyki bezpieczeństwa transakcji elektronicznych, a zaufało nam już kilkudziesięciu partnerów i tysiące klientów.

Jak potwierdzam transakcję?

Transakcje w serwisie Fenige są zabezpieczone w taki sam sposób jak inne transakcje kartami płatniczymi w Internecie. Zgodnie z regułami płatności w urządzeniach mobilnych i w Internecie, każdorazowa transakcja jest potwierdzana przez posiadacza karty poprzez wpisanie kodu CVC2

Co to są limity transakcyjne?

W celu zwiększenia bezpieczeństwa wprowadziliśmy limity transakcyjne, określające ile transakcji i na jakie kwoty możesz wykonać. Limit dzienny określa maksymalną liczbę transakcji, które możesz wykonać w ciągu jednego dnia, a limit miesięczny określa maksymalna kwotę transakcji, które możesz zrealizować w danym miesiącu.

Czy mogę zwiększyć swoje limity transakcyjne?

Tak – możesz zarejestrować się na send4.me i zweryfikować swoją kartę. Zarejestrowani i zweryfikowani użytkownicy mają dostępne większe limity transakcyjne.